Mreža za podršku ruralnom razvoju

Ministarstvo poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede

Nalazite se ovde: RuralNet Treninzi Zagovarannje i Valorizacija

Treninzi Zagovarannje i Valorizacija

Realizovani treninzi „Javno zagovaranje i kreiranje javne kampanje” i “Valorizacija regionalnih potencijala, tradicionalni i lokalni proizvodi” za predstavnike Mreže za ruralni razvoj Srbije.

U okviru projekta „RuralNet – Nacionalna mreža za ruralni razvoj, instrument za participaciju organizacija civilnog društva i unapređenje dijaloga sa ruralnim mrežama” finansiranog od strane Evropske unije u okviru projekta "Jačanje dijaloga između organizacija civilnog društva Srbije i EU" su realizovani treninzi „Javno zagovaranje i kreiranje javne kampanje” i “Valorizacija regionalnih potencijala, tradicionalni i lokalni proizvodi”.

U Sunčanoj Reci kod Loznice je je od 3.11.2010. do 6.11.2010.godine realizovan četvorodnevni trening „Javno zagovaranje i kreiranje javne kampanje”. Treningu je prisustvovalo 20 predstavnika iz 16 regionalnih centara Mreže za ruralni razvoj Srbije i učesnici su imali prilike da unaprede svoje znanje o javnom zagovaranju, fazama za kreiranje javnih kampanja, definisanju ciljeva kampanje i metodologiji za realizaciju javnih kampanja. Učesnici su tokom treninga imali prilike i da kroz rad u grupama uz pomoć trenera praktično primene stečeno znanje.

U periodu od 15. do 19.11. 2010. godine je petodnevni trening “Valorizacija regionalnih potencijala, tradicionalni i lokalni proizvodi” za predstavnike Mreže za ruralni razvoj Srbije. Predvači na treningu su bili iz Poljske i tokom treninga su preneli iskustva iz EU i Poljske. Na treningu su obrađene teme kao što su: šta je pravi potencijal ruralnih regiona pomoću koga se nose sa globalnim promenama, nove funkcije ruralnih oblasti – resursi održivog razvoja, kako podići vrednost regionalnih proizvoda, uvod u regulativu Evropske Unije u vezi sa proizvodnjom hrane, politika EU o razlikovanju regionalnih proizvoda, sistem identifikacije regionalnih proizvoda u Evropskoj Uniji, uloga brenda regionalnih proizvoda, direktan marketing, korpa lokalnih proizvoda, marketing i metodologija promocije lokalnih proizvoda, sistemi brendiranja lokalnih proizvoda, uloga organizacija civilnog društva (NVO) u razvijanju sistema identifikacije i brendiranja regionalnih i lokalnih proizvoda. Treningu je prisustvovalo 20 predstavnika iz 16 regionalnih centara Mreže za ruralni razvoj Srbije.

Treninzi Zagovarannje i Valorizacija
Treninzi ...
DatsoPic 2.0 © 2009 by Andrey Datso
Treninzi Zagovarannje i Valorizacija 1
Treninzi ...
DatsoPic 2.0 © 2009 by Andrey Datso
Treninzi Zagovarannje i Valorizacija 2
Treninzi ...
DatsoPic 2.0 © 2009 by Andrey Datso

Today, Ohio Payday Loans are legitimate, but there are illegal transactions that are still on the rise. The new drug with unique properties was developed to help men to get rid of all sexual disorders, and its name is Cialis Super Force. Now you do not have to buy two different medications to solve sexual problems.
Joomlart