Mreža za podršku ruralnom razvoju

Ministarstvo poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede

Nalazite se ovde: RuralNet Treninzi Zagovarannje i Valorizacija

Treninzi Zagovarannje i Valorizacija

Realizovani treninzi „Javno zagovaranje i kreiranje javne kampanje” i “Valorizacija regionalnih potencijala, tradicionalni i lokalni proizvodi” za predstavnike Mreže za ruralni razvoj Srbije.

U okviru projekta „RuralNet – Nacionalna mreža za ruralni razvoj, instrument za participaciju organizacija civilnog društva i unapređenje dijaloga sa ruralnim mrežama” finansiranog od strane Evropske unije u okviru projekta "Jačanje dijaloga između organizacija civilnog društva Srbije i EU" su realizovani treninzi „Javno zagovaranje i kreiranje javne kampanje” i “Valorizacija regionalnih potencijala, tradicionalni i lokalni proizvodi”.

U Sunčanoj Reci kod Loznice je je od 3.11.2010. do 6.11.2010.godine realizovan četvorodnevni trening „Javno zagovaranje i kreiranje javne kampanje”. Treningu je prisustvovalo 20 predstavnika iz 16 regionalnih centara Mreže za ruralni razvoj Srbije i učesnici su imali prilike da unaprede svoje znanje o javnom zagovaranju, fazama za kreiranje javnih kampanja, definisanju ciljeva kampanje i metodologiji za realizaciju javnih kampanja. Učesnici su tokom treninga imali prilike i da kroz rad u grupama uz pomoć trenera praktično primene stečeno znanje.

U periodu od 15. do 19.11. 2010. godine je petodnevni trening “Valorizacija regionalnih potencijala, tradicionalni i lokalni proizvodi” za predstavnike Mreže za ruralni razvoj Srbije. Predvači na treningu su bili iz Poljske i tokom treninga su preneli iskustva iz EU i Poljske. Na treningu su obrađene teme kao što su: šta je pravi potencijal ruralnih regiona pomoću koga se nose sa globalnim promenama, nove funkcije ruralnih oblasti – resursi održivog razvoja, kako podići vrednost regionalnih proizvoda, uvod u regulativu Evropske Unije u vezi sa proizvodnjom hrane, politika EU o razlikovanju regionalnih proizvoda, sistem identifikacije regionalnih proizvoda u Evropskoj Uniji, uloga brenda regionalnih proizvoda, direktan marketing, korpa lokalnih proizvoda, marketing i metodologija promocije lokalnih proizvoda, sistemi brendiranja lokalnih proizvoda, uloga organizacija civilnog društva (NVO) u razvijanju sistema identifikacije i brendiranja regionalnih i lokalnih proizvoda. Treningu je prisustvovalo 20 predstavnika iz 16 regionalnih centara Mreže za ruralni razvoj Srbije.

Treninzi Zagovarannje i Valorizacija
Treninzi ...
DatsoPic 2.0 © 2009 by Andrey Datso
Treninzi Zagovarannje i Valorizacija 1
Treninzi ...
DatsoPic 2.0 © 2009 by Andrey Datso
Treninzi Zagovarannje i Valorizacija 2
Treninzi ...
DatsoPic 2.0 © 2009 by Andrey Datso

Testosterone-EPayday Loans In North Carolina. If you have already decided to take Levitra, be sure to consult a doctor, you don't have any contraindications and act strictly due to a prescription.
Joomlart